RSS
12 Грудень
     
 
Умови вступу

ПОРЯДОК ВСТУПУ ТА ЧЛЕНСТВО В АСОЦІАЦІЇ


1. Членами Асоціації можуть бути банки, а також регіональні об’єднання банків, кредитно-фінансові та економічні навчальні заклади, які створені відповідно до чинного законодавства України, визнають Статут Асоціації, сплачують вступний і членські внески.

Членами Асоціації можуть бути зареєстровані в Україні у встановленому порядку банки та банківські установи, створені за участю іноземного капіталу, які визнають Статут Асоціації, сплачують вступні і членські внески і виявили бажання увійти до неї. Крім заяви, вони подають до Асоціації основні відомості і показники діяльності банку або банківської установи. Порядок сплати ними членських внесків визначається З’їздом Асоціації.

Членами Асоціації з правом дорадчого голосу можуть бути підприємства та організації, які працюють за договором з Асоціацією (або нею утворені) в інтересах банків – членів АУБ. Ці підприємства сплачують внески в порядку, затвердженому Радою.

2. Банки, підприємства та організації, що входять до Асоціації, зберігають повну господарську та фінансову самостійність.

3. Члени Асоціації реалізують свої права та законні інтереси, а також виконують свої обов’язки перед Асоціацією безпосередньо через керівника банку або уповноваженого ним представника.

4. Прийняття в члени Асоціації здійснюється на підставі заяви, укладеної за зразком, затвердженим Радою, і письмового визнання Статуту Асоціації.

5. Член Асоціації, який порушує законодавство України або Статут Асоціації, допускає некоректні дії, що негативно впливають на престиж членів Асоціації, порушує Кодекс честі українського банкіра, може бути виключений із Асоціації. Виключення здійснюється відповідно до рішення Ради Асоціації з наступним затвердженням його З’їздом Асоціації.

З питань вступу до АУБ та питань розміру і сплати вступного внеску та членських внесків звертайтесь:

Топачевська Світлана Юріївна
телефон: 541-1028
E-mail: buh@aub.com.ua

Завантажити зразок заяви на вступ в АУБ
 
НОВИНИ