RSS
20 Листопад
     
 
Новини АУБ
За підтримки АУБ для банківських фахівців проведено семінар "Автоматизація паперового та електронного документообігу. Електронні архіви та автоматизація архівної справи"
      3 лютого ц.р.  було проведено безкоштовний семінар   "Автоматизація паперового та електронного доку­ментообігу. Електронні архіви та автоматизація архівної справи" для банківських фахівців. У семінарі взяли участь понад 80 представників комерційних банків.
       Семінар було організовано компанією «ІнфоПлюс» (www.infoplus.ua) за підтримки Асоціації українських банків. На семінарі було, зокрема,  презентовано рішення на базі платформи   для організації електронних інформаційних ресурсів  «SAPERION» (німецька розробка) найбільшого у Європі спеціалізованого підприємства по створенню та наповненню електронних архівів - російської компанії «ЭЛАР» (http://www.elar.ru/), а також систему електронного документообігу та електронного архівування «АСКОД»  вітчизняної компанії «ІнфоПлюс», яку  використовують у т.ч. «Райффайзен Банк Аваль»,  Укрексімбанк та  НБУ.
       Презентовані на семінарі  рішення дозволяють суб’єктам господарської діяльності організовувати юридично значимий електронний документообіг та вести електронні архіви.
       Потрібно відзначити, що в Україні для цього є чинна нормативно-правова база, яка регулює використання електронно-цифрового підпису (ЕЦП) та  здійснення електронного документообігу, створено інфраструктуру відкритих ключів ЕЦП, зокрема,   Центральний засвідчувальний орган та низку  Центрів сертифікації ключів. У даний час НБУ завершує юридичне оформлення створення власного Засвідчувального органу, який буде здійснювати акредитацію банківських центрів сертифікації ключів ЕЦП. У подальшому, - у разі підтримки банківською спільнотою,- можливе створення єдиного центру сертифікації ключів ЕЦП для малих та середніх банків (великі банки, як правило, схильні створювати власні Центри сертифікації).
 
      
Підготував: Валерій Степаненко 

2010-02-04
 
НОВИНИ