RSS
22 Жовтень
     
 
Статут АУБ
  1. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ЧЛЕНІВ АСОЦІАЦІЇ

4.1. Члени Асоціації мають право:

-    обирати органи управління Асоціації;

  • подавати пропозиції до порядку денного З’їзду Асоціації не пізніше ніж за два тижні до початку його роботи;
  • брати участь у роботі над документами, що визначають головні напрями діяльності Асоціації, подавати до Ради Асоціації пропозиції, спрямовані на захист інтересів і вдосконалення діяльності Асоціації та її членів;
  • користуватися інтелектуальними розробками та матеріально-технічними засобами, а також послугами, консультаціями та рекомендаціями, які надаються виконавчим органом Асоціації;
  • одержувати підтримку Асоціації під час розгляду спірних питань в органах державної влади та управління, а також в НБУ;
  • входити до складу регіональних об’єднань банків або регіональних представництв та філій Асоціації,
  • добровільно виходити з Асоціації.

Члени Асоціації мають рівні права та обов’язки.

4.2. Члени Асоціації зобов’язані:

  • додержуватись Статуту та виконувати рішення, що приймаються З’їздом;
  • додержуватись ділової етики, принципів добросовісної конкуренції, безумовного виконання правил етичної і професійної поведінки під час діяльності на ринку України;
  • брати участь у реалізації цілей і завдань Асоціації;
  • підвищувати ефективність роботи, репутацію у клієнтів;
  • розвивати співробітництво між членами Асоціації на основі доброзичливості, взаємної поваги і підтримки, безумовного виконання взаємних зобов’язань;
  • вчасно сплачувати членські внески та інші платежі, які визначені З’їздом та Радою Асоціації;
  • своєчасно і оперативно надавати Асоціації на її запит дані, що не становлять комерційної таємниці, а також самостійно повідомляти про реорганізацію, зміну керівників, найменування, місцезнаходження, службові телефони керівників члена Асоціації;
  • не розголошувати інформацію, що являє собою комерційну таємницю, навіть після виходу з Асоціації.
 
НОВИНИ